Ommöblerat för den 5e gången

Niclas syster och hennes pojkvän har flyttat in i samma trappuppgång som oss, vilket är jätte kul :)!
Igår hade de frågat mig om jag ville vara hundvakt åt dem på morgonen idag, vilket jag tackade ja till. Så klockan halv 9 i morse kom det en 5 månaders ung labb/golden hem hit och stöka ner. Så j*vla söt, satt direkt igång mina "skaffa hund" tankar!

Jag hade lovat både mig själv och niclas att det skulle grovstädas i lägenheten och hunden fick inte stoppa dom planerna! När dom kom och hämtade hunden vid ett tiden, hade jag redan hunnit med 3 tvättar och damsugit sovrummet.. Men mer än de skulle bli av och sitter och lyssnar på tvättmaskinen som går för fullt inne på toan just nu. Kommer bli lite knepigt bara att hänga upp all tvätt med tanke på tvättställ och stolar är fyllda med nytvättade kläder redan, men det är ett problem jag får ta när denna tvätt blir klar.

Ommöblerade möbler såsom soffa, skinnfotöljen och lite diverse småsaker. Det blev så fint såå :D!
Nu är det btw inte så mycket mer som behövs köpa in, endast skrivbord och en byrå till sovrummet med tanke på de så små garderober vi har. Är redan fullt, sen har jag ju dessa 4 nytvättade kläder som ska in, två otvättade IKEApåsar och en hel garderob som fortfarande är hemma hos pappa i mitt gamla rum.. Så hur allt det här ska fungera blir en rejäl prövning. Får sätta mig ner och rensa kläder... (ja för det kommer ju hända -.^)!

Nu ska jag fortsätta att värva med städningen och att lata och glo på tv!!

Nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0