Juletider

Sitter hemma hos frida och kollar på henne när hon springer runt och fixar sig för att se bra ut för vinflaskan..
Har suttit och väntat i tre timmar och längtat efter att öppna den käraste. Vi kände att klockan var liite för tidig för att börja dricka vid 2.

Medans hon springer runt så sitter jag och kollar på gymkort och har blivit helt bestämd på att ett sådant kort måste införskaffas! Julfläsket (som jag envist envisas med om att det är, och att det absolut inte är från tidigare) måste bort! Det har blivit alltför bekvämt att sitta ner, då det har blivit som kuddar som ligger på varandra och håller upp min kära överkropp.. Knäppt!? Jo tack, jag vet!



Sååå nu säger vi adjö! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0