3+5 = 0

Vad är sannolikheten att jag ska klara av Nationella matte B provet den 15 April?
Det står helt still i huudet på mig... Jag försöker plugga men det går inte.
Vid varje nytt tal som kommer har jag bara lust att stoppa huvudet mot kudden och skrika till världen att jag är så jävla värdelös att jag fan inte ens förtjänar att leva!

Det tar död på mig, allt det här pluggandet som aldrig blir av. Stubinen är för kort och hjärncellerna är på sånt högvarv att de slutat att fungera så att man tillslut efter två halgjorda tal slänger boken i väggen
För att senare springa och köpa glass för att man känner att man förtjänat det, efter allt detta misslyckande.

Jag vill bara bli av med all denna skit fort som fan nu alltså, slänga skolhelvetet i väggen och spotta på böckerna. Vilken känsla...

Kommentarer
Postat av: Steffi ihih

U PP T A D E R A

2010-05-30 @ 23:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0