It´s a stupid world.. and a fucking stupid child

Är inne på tredje veckan på praktiken nu, har vart fullt ös både där på jobbet och på hemmafronten så mkt tid till datorklickande har det då inte varit.
Förra måndagen (början på andra veckan in i praktik) så fick jag ett jobberbjudande på Peak. Jag och chefen gick till Waynes och tog en kaffe och hade en såkallad arbetsintervju och jag fick det! Så nu är man igång på hundra! Två jobb, skola pluss fritid. Haha, inte mycket lugn blir det nu månaderna innan studenten. Var fjärde helg ledighet, men det är de värt! Någonting ser folk i mig iallafall ^^

Förra veckan fick jag ett utslag några centimeter under brösten som jag såklart inte kunde sluta pilla på. Jag som aldrig brukar få utslag börjar det såklart klia i fingrarna.. Men när jag satt på möte i måndags kände jag att det var något i nacken. Jag började pilla och insåg att jag hade fått små utslag. Jag tänkte att det nog kunde bero på att jag hade färjat håret dagen innan, men kvällen går och jag ska klä av mig inför läggdags och vafan ser jag inte där förutom små utslag över mage och bröst också! VAFAN ÄR DET SOM HÄNDER??
Jag ligger skiträdd och tror att jag fått skabb eller något! Nu vet jag garanterat att det inte är utav hårfärgen och jag slänger mig framför datorn för att försöka få något svar på min gåta. Det enda jag hittar är att jag kan vara gravid och att jag kunde ha ngn hudsjukdom, in my ass säger jag.
Nu när jag stog i duschen så insåg jag att det kunde vara från tvåljäveln. Den är typ som hundra procentig sprit, min är slut och nog kan det vara de...

Det är fan alltid något som ska hända. Och det skulle fan inte förvåna mig om att om 8 månader kommer jag heta på Facebook och Msn "It's a baby, call him Ragnar!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0