Första advent, tänd ett ljus

Idag är det första advent (tror jag ja) credd to me!

Ikväll ska jag jobba igen, på en fredag, kul! Får se vart vinden bär mig senare ikväll då. Ngt måste man göra iafall.. man vill ju inte vara mobbad. Måste göra som alla andra gör för annars vill ingen vara med mig. :o:(

Sitter här med min käraste frippla och dricker kaffe och kramas. MYS! Snart ska vi bära oss av till skolan igen för att måla fucking montern vi ska ha på Öppet Hus då vi ska showa upp vårt UF företag.

Den senaste tiden har dagarna flygit förbi och tiden har inte räckt till tycker man. Så jävla mycket att göra.. jävla skit sista året. Men snart är det över och då ska jag:

WORK NINE TO FIVE!

 

Här bjuder jag på en bild från back in the days, vi gör det du inte får göra

(förutom sassa för hon var bara trött)


Kommentarer
Postat av: gt

gh

2009-11-30 @ 13:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0