ååh äntligen hemma

*puff* äntligen hemma från jobbet..
Jag har flygit runt som en liten höna på farten och fattat noll idag, men annars har det gått bra -.^?
Har vart så korkad idag på jobbet så ja.. jag vet inte vad. STUPID! Det är inte ens värt att nämna...
Nu har jag fått i sig en sen middag och hunnit knipsa upp en öl som ska få mig på lugnet igen så att man kan sova senare ikväll :)

Var så snäll mot mig själv idag innan jag drog från jobbet, drog en runda runt ni affären och kände att jag ville ha ngt... Jag har gjort mig så förkänt utav det kände jag denna månad så jag tänkte "whatta häck, nu kör vi" Jag fick med mig hem en liten "spabox" med lite roliga saker i och en lite större almanacka som jag kan använda efter nyår, skit snyggt. Good for me, good for me!

Men nu sitter jag i sängen iallafall och speglar på Niclas som spelar dota för fullt med min käraste dator, så det får väll bli lite mysigt senare istället. Jag får väll passa på att plugga eller kolla upp viktig information om helt ovesentliga saker ^^ Kul Jul! haha

Tjinixen!

PS.
Jag måste verkligen få igång skolan nu igen alltså! Jag måste komma upp på spåret jag var på när skolan började. Nu jävlar, nu ska amanda rocka gärnet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0