Tur det har man.. hmmmpf

Mötte frida på bussen och kände hur lättnaden flödade för att jag slapp åka till skolan själv med min nya speciella gångstil (jävla skittå).. Men hon hade bestämt med Josse att de skulle kolla praktikplats på Statium bla i Outlett. Så jag satt och övervägde om det vart skola eller köpcentrum.. Gissa vad det blev? Jo Outlett såklart.

Kom fram vid tio (igentligen när första lektionen skulle ha börjat, ups) och stog och väntade på att affären skulle öppna, gick runt och kikade in på skopunkten och kritiserade. Gick tillbaka till Stadium och upptäckte att dem öppnade kl 11.. Happ tänkte vi och drog till IKEA för att köpa frukost. Smarta Frida har ju FamiljeKort så billig frukost tackar man ju inte nej till, men det vart inte bara en vanlig macka icke.. två mackor med skinka och ost, kaffe, morotskaka och bulle låg senare i magen. Fyfan matkoma..

Haltande och uppsvullen mage, snyggt?

Drog vidare till skolan och var frame vid ett, lallade runt där som ett fån för att senare dra vidare hem till Niclas och plugga till Naturprovet jag har i morgon.
Ber niclas gå ner och hämta min bok med tanke på min tå, snäll som han är.. Men så kommer han upp med fel bok, Export och Import. FUCK! Ingen bok till provet betyder inget gjort prov..
Man får väll se det från den goda sidan och tänka att man får sovmorgon iafall -.^


Nu ska jag lägga mig och glo framför tvn och slappa! BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0