julshopping

Helt värdelös morgon idag, vaknade kvart över sex för att dra till skolan. Och i skolan hade man senare slutat för dagen redan vid 10. Kul vad gör man nu då tänker man sig?
Drog till Jakan och införskaffade mig en liten lätt övertröja från H&M, då anledningen varför jag ens drog dit var pga att köpa ett par skor. Men det vart det icke. Drog mig hem till Niclas och tog en sovstund för att senare dra ett impuls åk till Barkarby med Niclas, Helen och Matte, där vi besökte allt ifrån IKEA till Jysk. Hittade lite juleklappar till pappa och lillasyster, har nu five to go!
Här ligger man och slappar och har dock insett att jag har prov på en bok i svenskan i morgon, Good luck Chuck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0