Huddik

Niclas var så gullig att följa med mig till bussen igår. Sitter nämligen uppe i Huddik nu med min kära familj!
Med en massa packning och kyla visste jag inte hur jag skulle ta mig in till stan om han inte hjälpte till, söto.

Bussresan gick bra och förseningar uteblev, skönt!

Mamma kom och hämtade mig i Huddik och vi körde ut till Bergsjö där tomas bor och där vi ska fira julen.
Idag tog jag Jossan och Anna bussen in till Huddik och handlade resterna utav julklapparna. Hitta något skit snyggt till mamma!

Nu ska jag slå in klappen sen bär det av till Bergsjö snart igen! (i snökoaset)
Tjoho

Kommentarer
Postat av: frippl

får ju inte tag på dig snorkråka! ring mig

2009-12-21 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0