HoneyHoney

Nu är man tillbaka igen då. Piiinsamt läge innan vi skulle äta, jag och Niclas möter upp hans systrar Emelie och Carro och det visade sig vara en familjemiddag vi skulle till, suck! Jag som hade tjatat på N om jag kunde följa med eller ej. Men som tur var så det gick bra ändå (thank goood)... var sååå nära på att sätta mig på närmsta busstur hemmåt.

Efter maten åkte vi hem till Bosse där vi fikade och spelade kort. Plump, ja men jag som är så bra på det!? Näää inte det minsta haha. Och med tanke på att Bosse skulle till sin fru i Ukraina över jul insesterade Carro och Emelie på att öppna julklapparna då, haha! Skitmysig söndag vart det denna vecka och nästa söndag sitter jag på en buss till Huddik, det blir ju bara bättre och bättre!

Nääh, nu ska jag sätta mig och spela lite KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0