give up the fight

Vi är så långt ifrån lika även fast vi har samma blod.
Det har alltid varit konflikter så länge jag kan minnas och det är nästan det enda jag kan minnas... Vilket är så jävla synd.
Varför kan du bara inte förstå att vi lever i nutid och inte då, och att det handlar lika mycket om att ge som att ta...

Jag är så trött på att må så jävla skit utav ditt elaka påhopp och ditt prat.
Din familj är allt för dig och du pratar med så kärleksfulla och höga ord om dem. Varför gör du inte så mot mig, varför så nedlåtande? Varför ska jag känna mig borttryckt, vill du det? För om det är det så är det de du får..
Jag är så trött ock sliten från att ta emot och knipa igen, nu är det fan stopp.

Ge dig nu och väx upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0