Fredag... jasså?

Här sitter man igen då, hemma hos frida och dricker kaffe. Har börjat bli en vardagsrutin och jag gillar det.
Kaffet börjar verka vilket är kanon tills nu när man ska dra sig till jobbet snart.
Frida sitter och funderar vart kvällen tar henne och jag önskar att jag kunde tänka detsamma. Men det är inte fallet ikväll.. eller i morgon för den delen heller. Har jobbat varje helg i ett par veckor nu och känner att jag behöver få en semester. Men den kommer, den kommer. Snart nalkas det ju Hudiksvall och Sälen. Det gott folk, det har jag gjort mig förtjänt utav...

Dagens händelser bestog utav vårdcentralen som äntligen svararde, de jävlarna...
Gick dit pga min struma som jag börjat få lite känningar utav. Men det enda gensvar från doktorn var trötta och "du borde ju läggas in på psyket" miner. SKAFFA ETT NYTT JOBB säger jag till er som är så jävla trött på ens jobb att dom inte ens kan vara trevliga.. Noll koll på skiten heller.
Har ringt i ca 2 veckors tid och antingen har det varit fullbokat eller så har de inte ringt upp. Och när deväl ringer drar dom egna slutsatser. Att jag har opererat mig? Nej tack, bara halsmandlarna. Vilket jag sa ca 5 ggr när jag bokade tid men ackack fattar inte ens det... Fattar inte bara, dom har bara noll koll.

Fick godkänt på samhällskunsaps-provet oxå kan jag säga.. ytterst besviken -.^

Men här kommer en grymt bra låt som får en att tänka på andra tankar ist (y)
KYSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0