En vanlig måndagsmorgon

Nu är helgen över igen och det är än en gång en seg måndagsmorgon...
sitter och kisar och väntar att jag ska börja promenera mot bussen. Men veckans problem är att igår när jag brukade ta min dagliga boxningstur med niclas men denna gång sprang jag in i dörrlisten och fyyyyfan vad ont, kunde knappt gå på hela dagen, niclas fick bära ner och upp mig för trappan när vi skulle gå ngnstans.
På kvällen så började det bli bättre.. trodde jag ja..
Nu är lilltån och hakva foten helt uppsvullen och har både blåmärken och smärta..

Nu ser jag att tiden rinner iväg, ska hinna borsta tänderna också innan den långa vandringen kommer (y)
Önska mig lycka till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0