Var ärlig:

Nämn någon som gjorde dig glad igår: frida
Vad gjorde du kl 8 i morse: tröck på snooze-knappen
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: åt en bannan
Det sista du sa högt: jävla fitta
Vad har du druckit idag: mer, kaffe o vatten
Vad var det senaste du åt: en bannan :D
Vad var det senaste du köpte: cigaretter? :S
Vad är det för väder hos dig just nu: moln o mörkt!
Godaste glass-smaken: med chokladbitar, eller jordgubb :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Drömmer du mycket: kommer periodsvis
Mardrömmar: drömmer jag mest, ja
Vilket ämne är roligast i skolan: inget alls :S alla roliga kurser är slur -.-
Favoritlåt just nu: losing you
Vad ser du om du tittar åt höger: en stor fet blomma som måste dammas av
Vad gör dig glad just nu: en kladdkaka kanske, hmm
Vad gör mig ledsen/arg ?  om jag tänker aldeles för mkt, vilket jag ibland kan ha en tedens att göra
Vad ska du göra härnäst: klä på mig, ladda ngn film
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, men helt okej glad
Favoritgodis: choooklaaaaaaaaad
Klädsel just nu: morgonrock
Hur många kuddar sover du med: andvänder en, men har fyra-sex i sängen
Spelar du nåt instrument: hahah nej
Morgon- eller nattmänniska: natt människa! heeelt klart
Vilka är viktigast för dig: familj, vänner
Bio eller promenad; både och
Snarkar du: hoppas jag inte
Stjärntecken: vågen
Vad vill du jobba som?  vet inte, bryr mig inte.. café kanske?
Stökigt eller välstädat?  just nu? stökigt
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump?  nej
Antal timmar sömn inatt?  7 timmar
Sov du ensam?  ja
Vem sov hos dig senast?  din mamma ^^, ooh
Vad ser du fram emot?  sängen
Vad vill du ha just nu?  en kappsäck full me pengar, och pippi
Vem längtar du mest efter?  ärliga o normala människor
Vilken buss åker du oftast?  559 och 555
Vilken årstid är det nu?  höst
Är du kär? hahahhahaha, den var bra, varför..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0