söndagsöndag, en en gång söndag

Har sökt igenom hela lägenheten, under kuddar, under möbler, i kylskåpet.. ingen syn efter Farmor! Hon är helt gone.
Anledningen varför jag gick upp så tidigt i morse var för att jag skulle komma hem innan pappa, farmor och andreas skulle åka och lämna henne i upplandsväsby. Hon ska nämnligen hem idag.. Äsch tar allt från början istället.

Igår åkte jag och frida till Kista för att svulla i affärer och i mat, vi kom dit och gick direkt till McDonalds och svulla, mådde illa efter all mat jag tryckt i mig så gick tog det lilla lugna ett tag. Efter blev det jakt på kläder men icke sa nicke, inget föll mig i smak idag, hittade ingenting som jag kunde köpa. Hittade iofs en grymt snygg BH från H&M specialgjord så man kan ta bort axelbanden och andvända under en axelbandlös klänning/topp. Skitsnygg, verkligen! Men den var lite sönder i sidan och hittade ingen annan i samma storlek så får åka tillbaka nästa vecka och kolla igen eller så drar jag bara till ngn annan H&M. Den ska investeras! ^^

Jenny ringde och sa att vi skulle komma till bålsta, så efter att jha tröttnat stort på Kista så åkte vi direkt till Bålsta. Där laddades drickan upp och vi började spela olika kortspel. Ölspel med Vin & Grogg.. hahah, smakade inte det bästa när man fick X- antar för många klunkar, haha! Sliten som både jag och Frida var sedan dagen innan så var vi grovt trötta, hade bara ätit en burgare på hela dagen så kände att denna kväll kommer inte båda bra för varken jag eller frida. Men jag mådde prima, blev bara piggare o piggare av kaffet vi satte på så för mig var det lugna nöten. Men Fridas kväll vet jag inte om det var, Fredag för mig, Lördag för Frida. Denna helg har varit någon utav dem ovanliga.

Jag får sova på soffan o frida deckade i sängen brevid, stendöd. Ställde klockan på 10 dagen efter och låg och höll i mobilen hela natten så att jag visste att jag skulle vara nära och vakna av väckarklockan vid 10. Har ju lovat att säga hejdå till farmor. Vaknar halv 11 av att Jenny smyger in i vardagsrummet lite tyst. Men jag har varit så orolig hela natten att jag inte ska vakna att jag nästan vart halvt vaken hela natten ist, lyckat! Äter frukost och kollar lite tv, och sen åker vi hem. Btw, 24 fucking kronor för att åka mellan Bålsta och Kungsängen! Helt jävla idiotiskt, är dom så dumma att lägga in bålsta på linjen får dom fan gå efter alla andra stationer, vafan, idioti helt enkelt !
Tar en promenad från stationen hem och blir omkörd av en tant på en rullstolsliknande elbil HAHA, kommer helt ärligt inte på vafan den kallas men det låter snyggt ^^,
Aja, när jag kommer hem så är ingensom helst hemma, och här står jag, utan att ha sagt hej då till farmor, pappa kommer snart hem och är saäkert rosenrasande, men det är smällar man får ta.. Tar det när det kommer. Nu ska jag bege mig mot köket och ta liet cocacola och kolla i IKEA katalogen och kolla lite som ska inskaffas för denna lägenhet. Jag menar när man bor ensamn tjej i huset med bara en pappa som inte bryr sig om det värst så mkt och en liten knottkille på 3 år varannan helg så blire lätt en ungkarlslya. Men det ska ändras! mohaha ^^

Andreas o Astrid
Här är den världkända skvallerpressen-Farmor och lillkebrorsan Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0