Denna värld slutar aldirg förvåna mig.

Börjar med att det står en turk på Bro station och råglor på mig, "jävla äckel", tänker jag och går vidare och hoppar på tåget. Enast jag och två andra hoppar på denna vagn och ena killen (20-30 år) ställer sig brevid mig där jag sitter och frågar om det är okey att sätta sig brevid. Jag kollar runt i den nästintill tomma vagnen och ser lite konstigt på honom och säger lite snabbt "ahvisst".. Han sätter sig ner och försöker starta ett samtal med att påpeka hur sur jag ser ut att vara. Jag svarade med ett kort "ah är lite trött" och han fortsätter.. om vart jag varit, vart jag bor, vad jag gör på fritiden, hur gammal jag är och hur han tjatade om min ålder.. jaja, jävla idiot! Sitter och kollar med sina rödsprängda ögon som skär in i huden på mig och vill träffas igen.. vad ska man säga? hur ska man säga? hur kan man vara säker på att detta inte är en idiot som kan hoppa på en när som helst och bita sönder en? Så svarar lite enkelt "jag vet inte vad min pojkvän skulle säga om det".. Vet att den repliken funkar alltid! Men neeej, denna neger var envis, han började fråga om hur länge jag och min pojkvän(?) hade varit tillsammans och ville bums bjuda ut mig på middag.
Antingen måste han varit jävligt hög eller så hade han bara en skruv lös där uppe. Jag och "min pojkvän" som förövrigt varit tillsammans i ett halvår (wtf?) kanske inte vill ha ett förhållade då flickvännen (alltså jag.. igen.. wtf?) ska gå på dejt med en hashapa till konung på middag och bli våldtagen i röven? Nej tack Mister.. Jag och min Brad Pitt har det helt fantastikst tillsammas och vi kommer fortsätta ha det ända tills ni äckeln slutar ragga på tågen eller tills jag hittar riktig mansvalp!

ironi

juste, glömde nästan! Jag har INTE pluggat idag, och aldrig gjort. Har inte läst boken och har på den första lektionenn i morgon prov. Vet inte hur det ska gå, hur det ska sluta, eller om jag kommer överleva denna natt.. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Frida

Skulle räddat dig babe om jag kunnat :D

2008-09-25 @ 15:32:27
URL: http://fridelin.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag vet att du skulle ;D

2008-09-28 @ 16:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0