Tisdag

Har kommit på min nya passion. Röra på mig! Spinga, gå, jogga - allt!
Ett sätt att slippa tänka på allt runt om kring en, springa bort från problem och tankar, känna sig fri!

Morgonen var inte en av dem bästa i mitt liv kan jag faktiskt säga. Hade ställt väckarklockan på 07:00, för att hinna med en springtur innan jag började skolan vid 10:00. Men som jag nästan hade förutspått dagen innan (då jag kom hem helt slut ifrån Bro där jag hade sprunit i 1,5 timme) skulle jag knappast kunna komma upp tills dess, men envis som jag var så ville jag verkligen försöka.. Morgonen kom och nej... nej jag vaknade inte -.-
Vid 09:23 (oh, jag kommer fortfarande ihåg exakta tiden) vaknade jag till och stirrade upp i taket i kanske en 10-15 minuter. 20 minuter och hinna fixa mig, äta frukost och gå till skolan skulle jag knappast hinna, kunde lika gärna bara ligga några minuter till.
Efter ett tag tog jag tag i mig själv och slet mig upp ur sängen, satte mig långsamt på kläder, satte på kaffebryggaren och började sakta med säkert fixa mig..
Och till skolan kom jag (utan att komma försent, fråga mig iiiiinte hur!? bor bakom skolan, men ändå -.-)


Efter skolan gick jag och Frida och mötte Filip. Måste inskaffa oss ciggaretter, hade left på snus hela dagen.. en helig giftpinne skulle sitta susen nu! Det var sagt och gjort och vi begav oss till Bro för att än en gång gå ut o springa.. Spingande blev det inte, attropå träningsverken sedan igår.. men en långpromenad med tjejsnack och klagomål var pricken över i:t idag..

Men nu så sitter jag här hemma, men en liten Frida som sitter och pratar i telefonen och en liten jag som sitter och klickar på dat0ren och skriver i min nya blogg(?).. och vi har ett stort porv i Handel på morgonen i morgon. Lyckat! Planerat! Moget!
Önska mig lycka till på provet, det kommer jag mycket väl behöva.

Byebye
Era små piggfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0