sjukligt mätt, men ändå så jävla sugen

Jag har grymt tråkigt, vet inte vad jag ska göra! Kolla någon film kanske? Njaaa, har redan sett alla bra. Kolla hemsidor? HAHA har grött ut varenda sida som har något om kläder, smink, skor och inredning.. sjukt!
Funderar på att gå så lågt att ta något att äta. Är sjukt mätt sedan middagen jag åt för en timme sedan, och av glassen som jag tog som efterrätt.. Men vill ta något bara för att jag vill ha. Är sjukt mätt, men så sjukt sugen!
Åh tänk er en stor skagenmacka på Tasty's eller en plussmeny på McDonalds.. eller en smörgåstårta! Åh fyfan va vidrigt gott !!! Nej nu jävlar, nu ska jag bannemig gå och göra en kladdkaka!


TJOCKISTEST !

Mat jag tycker om;
[/] Pizza
[x] Allt friterat
[x] Donken
[x] Max
[x] Sibylla
[x] Burger King
[x] Tacos
[x] Kebab

Snacks och godis jag gillar;
[x] Chips
[/] Popcorn
[x] Lösgodis
[x] Choklad
[x] Lakrits
[ ] Mint
[/] Salta Pinnar
[ ] Gelé
[x] Skum
[x] Kola

Dricka jag gillar;
[x] Allt med alkohol (typ öl, vin och cider, men cider är dock tanktdricka)
[x] Coca Cola
[x] Lightläsk
[x] Fanta
[x] Sprite
[x] Trocadero
[x] Kolsyrat vatten
[x] Kolsyrat vatten med smak.
[x] Red Bull eller annan energigivande dricka
[ ] Must

MOTION
[ ] Du motionerar varje dag
[x] Du motionerar 3 - 5 dadag i veckan
[ ] Du motionerar 1 - 3 dagar i veckan
[ ] Du motionerar aldrig

DIN KROPP
[x] Du har dubbelhaka ( haha en ren självklarhet ^^)
[ ] Du har vällingkinder
[ ] Ditt midjemått är större än 90 cm.
[ ] Din vikt är över 68 kg
[ ] Du har klädstorlek 42 (M)
[x] Du har blivit kallad tjockis
[ ] Du har blivit mobbad för det.

HÄLSA
[x] Efter 2 meter när du springer, så är du "död"
[ ] Ditt beeptestresultat är under 3.
[ ] Du går / har gått hos en dietist
[ ] Du har gått i en grupp med andra överviktiga
[ ] Du har fått sjukdomar som fetma eller diabetes.

Resultat : 27 ½

0-10: Hej skinny. Du bör nog äta mera!
11 - 19: Du är "normal"
20 - 25: Du kanske bör tänka på din vikt....
26 - 35: Du är tjockare än andra. Se upp! Speciellt vid juletid.
36 - 42: TJOCKIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0