Onsdag

just nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klar någongång så jag kan springa upp till stationen! Men medans jag väntar kan jag berätta hur min dag varit.
Som jag skrev i förra inlägget om pluggningen till provet i morse. jadu, det var som jag förutspått.. kunde inte mkt alls!
Frida sov ju kvar här, när hon väl hade lagt på luren och jag slutat klicka på dat0ren så låg vi och snackade och kollade film hela natten istället för att plugga som vi längst bak i huvudet visste om men vägrade inse det.. Det var problem 1.
Problem 2 var att vi hade tänkt ut att vakna 07:00 och plugga hela morgonen till 9:55 då första lektionen började den vi hade prov i -.- MEN !!! icke sa nicke, ingen villa vakna, vägrade, vi sa upp oss! med endast en timmes plugg (obs! första ggn jag öppnade boken!)

Lektionerna var lite roliga idag, ena läraren var sjuk/bortrest (vad vet jag)  så vi fick ha samma lärare hela dagen, vilken funkade eftersom det är Frans, lugnt osv.. inte någon jävla bitterfitta iallafall..
Fick i uppgift att göra en blankät som man ska gå ut och be folk fylla i. Är inte riktigt klar, har valt ämne och kommit på frågor så det är själva Layouten som är kvar.. nice job just för en lektion ! yey

Skulle kunna tro att kaffet är klart nu, så ska väll gå och ta några koppar nu en snabbis!



Byebye
Era små piggfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0