Onsdag

Kom aldeles nyss hem från skolan. Sitter och väntar på att kaffet ska bli klar, så medans tänkte jag skriva lite i bloggen ^^
Har kommit i underfund med att skolan är så jävla slö (jag med för den delen). Inget jobb blir gjort tack vare att man endast behöver vara med på genomgången på varje lektion sen får man gå ut och sätta sig om man vill och ströa runt eller jobba, bara man hänger med i planeringen så är allt upp till en själv. Såklart så väljer jag att ströa runt och dega mig, är så lat så orkar inget annat. Vi har inga stora prov på skolan alls igentligen, gämför med Samhällsprogrammet har dom många stora prov konstant och vi har små (ibland stora) prov emellanåt bara.. Ändå får vi på Handels ändå bättre jobb osv än Samhäll, eftersom vi är mer "inriktade" på marknaden.. Får ta mig själv i kragen och börja plugga och sluta klaga. Har en urskön linje som inte är jobbig alls om man tänker efter. Wihoen, let's plugga, för jag har prov imorgon, och jag har inte ens öppnat boken och kollat vad provet handlar om (som vanligt). Så önska mig lycka till med det!! ^^ för jag ska försöka klara det iallafall!


Tänkte ta en bild på författaren Charles Dickens eftersom jag håller på med Realismen på skolan & så är han bara för porrgubbe! Ni ser ju själv, rawr!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0