Onsdag

Kom nyss hem från Jakan där jag va med Frida och Jimmy för en liten stund. Ett tag sedan man såg han så det var ju lite busigt sisådär ;)

En enkel dag i skolan också. Fram och tillbaka kändes det som.. fått nån uppgift på svenskan om nå så jävla tråkigt att jag inte ens vet vad det handlar om ens eller vad det heter! fyfan, längtar inte tills den uppsatsen ska in -.-

Farmor och jag är ensama denna vecka så det blir god middag varje dag och allt går i flyt, försöker gömma gamsugaren och kvasten för att hon ska ta det lugnt ibland, men hon hittar allt ändå så får försöka få henne att chilla ner på ngt annat vis ist ^^, Får kanske låsa in henne på toaletten.. kanske kan vara lite snäll och låsa in henne i kylskåpet ist, så hon får mat ist. Känner mig snäll idag satt.
Byebye
Era små piggfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0