Oh it makes me horny

Telefonen ringde och linda stog utanför med bilen och bad oss spinga och hoppa in, sagt som gjort och vi var på väg mot kista. Dagens uppdrag: hitta klädesplagg till Linda tills på lördag.
Vi kom till Kista centrum och Lida begav sig till frisören som hon fick för sig att hon behövde, så jag och frida gick runt och leta efter kläder till både henne och till oss. Blev kär i två par nya pumps! Mina älsklingar, ena kostade tusen kronor, så njaaa får fota dem och sätta upp bilden på väggen och be till dem samtidigt som jag tar min kvällsbön ^^
Hittade lite idéer om vad höstgarderoben skulle innehålla så nästa helg då pengarna kommer in blir det jakt! åh kan knappt bärga mig *horny*

Har även beslutat mig för frillan! Brunt blire! Trött på det blonda, skit snyggt visst! men den där utväxten.. whats up med den lixom.. och den kommer alltid vara där oavsett hur mkt jag färgar, så brownie here i come! mörktmörkt brunt nästintill svart och så långt hår! PORR

Börjar bli lite kåt här i min ensamhet nu när jag tänker på allt detta fan ^^ får ta en liten snabbis nu innan jag fortsätter städar på rummet och letar efter min mobil (som förövrigt är borta - igen (vet inte om jag skrivit det i något tidigare inlägg isf skriver jag det igen))

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0