Måndag

Måndag = Skola.. illa

hade planerat att gå upp klockan 6 denna morgon även fast natten blev lång och slutade med att jag kollade på min fjärde film och slocknade bak o fram i sängen..
Klockan måste ha stängt av sig självt eller så kom det en liten tomte (som enligt planering, börjar ge sig ut på span nu snart ngngång) för jag vaknade av att min pappa öppnade dörren till mitt rum om att frida stog vid ytterdörren klockan 07:56.
Upp och hoppa in i dushen, hoppa i kläder och flyg till skolan, detta är brådis! Kom i tid till lektionen (omg!!! ostolt) och begav mig in på den lååånga skoldagen i helvetet. 
Nya grupper inom Realism & Naturalism
Skolfotot (backade ur i sista sekund, men ska köpa hem skolkatalogen ändå) 
Inte så mkt mer har hänt nu hittils idag..

Men nu ska jag gå och baka kladdkaka (igen?) och sätta på kaffe.. Ska ut på vandring senare idag =D

puss och adjö era pigfuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0