kvällstroll, spöken och fantasitomtar

Äntligen hemma! gått från centrum ända hem och har helt klart nått skumt på gång i huvudet. Hör röster, ser saker och inbillar mig att alla tanter som rastar hundarna kutar iväg från mig. PARANOID? haha.. okej det är helt klart att ta i men denna dag är lite myskotysko så skulle inte bli förvånad om det hoppa upp en liten dinosaruie ur buskarna när jag var på väg hem. Men nu är jag hemma, säker och hel, och funderar på vad som ska komma härnäst? Kanske kommer det hoppa ur en minitomte ur kylen när jag ska knapra i mig nått att äta snart! haha, nu hör jag pappa skrika från vardagsrummet om att jag inte får äta mackor (daglig kvällsmackevana har jag!). Får bara äta farmors specialare med EXTRA mycket ost och EXTRA mkt sås.. mår illa på det just nu, så får väll antagligtn inte bli något kvällsmål

Har prov på torsdag, undrar hur det kommer gå där, med tanke på att jag inte pluggat någonting alls.. hade lovat mig själv att börja plugga nu till hösten, men det har hänt allt för mycket kring min närvaro och tankarna flyger lite här och var (.. lite överallt oxå för den delen) så orken till plugg har inte varit stor..
Men måste börja nu, ta tag i allt nu och köra racet, inte långt kvar till höstlovet, eller hur? ;)
Aja måste bege mig nu, hör farsan sitta och muttra skitsnack så måste pysa!

Tjingebing era små pigfuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0