i wanna make you swett!

Är på nå jävla cp humör idag, underbart glad och sprallig! Have no idea varför men kanske har med personerna runt om mig! Haha, alla är så gulliga.. eller ja vissa, dom kan pulla sig själv i röven.. ahöahöahö!
Nej men iallafall tillbaka till mig, jag har rökt endast en cigarett idag och är på detta humör.. kanske fått någon uppenbarelse om att livet leker. För det gör det, galet.
Har iallafall lärt mig att man aldrig ska förlita sig på någon, för personer förändras oavsett om det är på gott eller ont, så kommer folk fortsätta göra det.. Så ska sluta tänka på alla andra och hoppas att dem tänker på mig med, ska sluta med det helt och köra mitt race, hjälpa mig själv istället för andra (såklart jag inte ska sluta bry mig, men måste ta mig själv i första hand för en gångs skull). Tror det är det jag insett idag faktiskt.. att jag ska tänka på mig själv och det ahr gett mig hopp om allt, om att allt kommer fixa sig bara jag vill!
Men sen igen, allt jag gör för otur med sig, så får helt enkelt andvända oturen och vända det till något annat ^^,

OTIPPAT ! haha

Dagens låt: Bobban marlan - A lallalallalal long kalsong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0