horunge -.-

På denna korta tid har skrik utbrytits, dörrar hunnit smällas och negativa ord slängts på varandra. Okej nu kör vi!
Hej! Jag heter Amanda Wiik och jag är en lögnerska som ljuger om allt som finns att ljua om mellan himmel och jord, jag är exakt som jag var när jag gick i sjuan (vilket är 4-5 år sedan), ingen kommer ngnsing gilla mig, fjOrtis (ooh, pappa har lärt sig ett nytt ord!), är helt fullkomligt värdelös på det svenska "svårare" språket (lärde mig nyss ordet patetisk (?) wtf), jag har inget liv eftersom jag tagit avstånd från min faster vilket blir hela släckten, eftersom jag tydligen tagit avstånd från heeela släckten, hmmm undrar när jag sa det -.- idioter!.... och såklart, min mamma är vardelös eftersom min mamma är alkolist och då helt klart köper ut alkohol till mig då..

ingen fattar säkert någonting, och kommer säkert inte göra det jag själv snart när jag läser igenom det, men orkar inte.. är för sur för att ens förstå ^^

Mamsen på julafton! saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0