helgen

Efter en lång fullspeckad helg (och en "ta ledig för jag är trött och bakis-måndag") så är jag helt förundrad över hur fort denna helg igentlgen har gått. Skola igen, börjar vekan med frilufsdag (inte ett positivt tecken) och sen är dert bara tre dagar kvar sen är det helg igen.. kan knappt bärga mig.. SOOVAAA!

Nyckelord dag för dag i helgen -
Fredag - fika, centrum (?), hämta pengar, bålsta, systemet, till frida i Bro, hem till mig sent, romantiskt middag, polare kom, ännu fler polare kom, och ännu fler kom, dom gick hem, frida o jag stjust till Bro, Vivo, Shell, Bålsta

Lördag - Vakna upp i bålsta, åkte hem, va hemma i en timme, stan med kenth, kenth hem till mig, jag till Bro, missade tåget, Mötte mange o rasmus o frida, kallt som faaaan ute, kollar film, dricker gårdagens vin, däckar

Söndag - vaknar upp hos mange, hem till frida, väntar, vi åker hem till mig, fixar mig, folk kmr, dricker, åker till Bro, dricker, sover

Måndag - vaknar upp, åker hem.. död

Byebye
Era små piggfuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0