Fredag

Sitter hemma hos frida och beklagar mig. Vi tänkte gå ut och springa men har såklart inga springskor med mig (gosh!), så det blir ju inget av med det. Har absolut ingen som helst aning om vad som händer i helgen. Har seriöst aldrig vetat så här lite om en helg och vad som händer då. Känner mig lite stressad :S Idag var det skola iaf, träkigt som fan (som vanligt). Hade inget att göra på Handeln eftersom jag blev klar förrförra lektionen med Marknadsundersökningen, så gick hem till mig o glodde tv och drack kaffe (som vanligt). Efter skolan åkte jag och Frida till Bro. Lägenhetsvisning på Fasanstigen skulle vi kolla på med Jenny. Gullen liten lägenhet, och fick genast suget att flytta när jag gick in i den tomma lägenheten, MYS! Önska mig lycka till för helgens planer! Kan bli farligt tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0