fifan!

har en äckligt irriterad liten skitunge här brevid mig, hur ska jag handskas med detta? Ja, troligen med att bara låta det bara, eftersom också är en just nu.. Har ätit så magen står ut 7 decimeter, ögonen har proppat ut men ändå är jag sugen på den där skagenmackan på Tasty's eller en fet jävla meny på McDonald's. Ogott!

känner hur jag gäser i magen av all mat man tryckt i sig denna vecka, gosh! Och vad beror det på? Jo dom där cigaretterna, dom där äckligt goda cigaretterna! Fyfan för dig som uppfan dem.. Behovet är stort och chansen är liten av få dem.. Men hey, thats life, behöver vänta tills imorgon då rullar pengarna in och det är lika med cigaretter och bira! MYS!

aja ska dra mig nu innan hon hoppar på och dödar mig! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0