100 sanningar

01. Fullständiga namn: Amanda Cecilia Wiik
02. Exakt ålder? 16 år, 11 månader och 14 dagar
03. Vart bor du? Kungsängen
04. Bor tillsammans med? Fader, sonen och den heliga anden
05. Husdjur? pappa
06. Färg på ditt hus? gul/vit tegel. tänk tibble!!
07. När är du född? 4 oktober 1991
08. Klass? Hp2
09. Vilket år tar du studenten? 2010
10. Något jobb? Nej
11. När gick du upp i morse? 09:22
12. När ska du sova ikväll? kanske runt 01, tänkte kolla film snart
13. Duschat idag? PIGGYS
14. Kramat någon idag? nej det tror jag icke
15. Pussat någon idag? nej tog ledigt idag
16. Vad har du ätit idag? frukost, lunch, middag o kladdis!
17. Dagens klädsel? strumpbyxor, klänning, klackisar, mössa, halsduk
18. Dagens smink? de vanliga
19. Dagens sötnos? Frida
20. Dagens roligaste? Fridas farmor

SOCIALT


21. Har du vänner? Nej jag är mobbad.. JA det har jag
22. Hur många har du kysst? kommer inte ihåg
23. Vem kramade du senast? Farmor, hahha
24. Hur många har du haft sex med? hahhahaha, det vill du allt veta va Ragnar ^^
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen skulle jag tro, höhöhÖ
27. Har du pojk-/flickvän? Nöpp
28. Vem pratade du med i telefon senast? Jossan
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Jossan - svara i telefonen då d ringer, mamma vill prata men vågar inte ringa :D

FAVORIT


31. Film? massvis!! bl.a. never back down
32. Låt? Kan inte komma på ngn låt för tillfället, men rock
34. Dryck? Öl
35. Färg? Blodröd, svart, mörkgrön, mörkblå, mörklila
37. Stad? Stockholm?
38. Land? Sverige?
39. Ämne i skolan? Bild, men NÄH det har ja inte längre, så INGET
40. Strul? din hund :)

SENASTE


41. Personen du tänkte på? Hemlis!
42. Personen du kysste? Hemlis!
43. Gången du spydde? Midsommar
44. Gången du grät? Idag, de var nått så jävla gulligt på tvn!
45. Pizzan du åt? är inte så mycket för pizza..
46. Gången du var i Göteborg? 5 år sedan kanske :S
47. Gången du var i Stockholm? I lördags
48. Gången du var full? Helgen
49. Gången du var hög? Nu, av kladdis
50. Personen som såg dig gråta? Vet inte

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt?
Svart
52. Hund eller katt? katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror helt på! Båda :D
54. Tvspel eller datorspel? Tv spel
55. Singel eller upptagen? Snigel
56. Hångla eller ha sex? ska jag seriöst svara på den där frågan?
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Playahead
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
60. Har du svart hår eller blont? blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? gröna/bruna/gula ?
62. Choklad eller lakris? Choklad fo' life!!!!!
63. Göteborg eller Stockholm? Båda!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Coca cola ofc!
66. Pizza eller kebab? Kebab :S
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL

70. Personer du älskar?
Fåtal, men dom finns! :D
71. Personer du hatar? Hatar är ett starkt ord. Men det finns.. troooo mig
72. Pojk-/flickvänner du haft? kan ju diskuteras
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1 skulle jag tro.. hmm.. vet ej
74. Glassar du ätit på en dag? 7 stycken eller mer :S
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen :(
76. Gånger du haft minnesluckor? Varje gång jag dricker (behöver ej vara full, behöver inte ens dricka (HAA mobbad))
77. Gånger du varit hög? KLADDIS
78. Personer du saknar just nu? Flertal
79. Gånger ditt hjärta brustit? Flertal

VEM

80. Vill du kyssa nu?
Dig
81. Ska du träffa imorgon? skolan
82. Sjöng du senast för? Mig själv när jag gick hem från bussen
83. Hade du senast en msn-konversation med? Filip
84. Spelade du tvspel med senast? Kommer ej ihåg
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Frida :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ställ er på kö
87. Förtjänar att död? Ingen
88. Är söt? Många
89. Vem skulle du vilja sov hos inatt? I min säng, den vill ha mig!!!

VAD

90. Gör dig glad?
Roligt folk, humor
91. Gör dig ledsen? Missförstånd, falskhet, lögner
92. Vill du helst göra nu? mysa
93. Önskar du att du slapp göra? gå i skolan
94. Vill du ha nu? en öl och en godispåse
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? pengar
96. Längtar du till?
97. Tycker du om dina betyg?
vill ha bättre
98. Ångrar du i ditt liv? Ångrar hällre saker jag gjort, än de jag jag önskar att jag gjorde
99. Är det bästa som hänt dig? Hänt många bra saker
100. Hur mycket är klockan? 00:13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0