mööööpigt

Kom "nyss" hem från skolan. Första lektion = Prov
Usch så dåligt det gick -.- haha chansade på allt och allt var nog helt fel det med för den delen.. men så blir det när man råkar ta hem helt fel bok inför provet.

Ska snart bege mig till Bro där jag ska hjälpa Jenny och flytta. Hon får nyklarna vid 1 så har god tid på mig att lata och mysa här hemma ^^

Har inte så mkt att göra för tillfället så tänkte lägga in en liten sanningstest ^^ hoho!

Stava ditt namn utan några A:
mnd
har du ont någonstans just nu?
Nopp
Är du singel?
ohja! ;)
Vad tänker du på just nu?
På framtiden, och det ser ljust ut ;)
Favoritfärg/färger?
alla typ, men just nu för tillfället : mörklila
Hatad färg/färger?
ingen skulle jag tro, alla färger är snygga på sitt vis
Vad lyssnar du på just nu?
Mtv
Vart önskar du att du var nu?
Hos mammsen
Vad borde du göra just nu?
stada mitt rum, hoppa in i dushen och fara
Kan du nå dina fötter med raka ben?
haha ibland ^^ HOHO
Är du nöjd med ditt liv just nu?
jajamensan
Rakar du benen ?
ofc^^
Är du kär i någon?
nopp, och har aldrig varit
saknar du någon just nu?
ja
gillar du någon?
Nopp
Kan du skruva tungan?
jaa
Har du någonsin velat bli läkare?
ja, en av alla mina förra drömjobb
Tror du på gud?
nej
Vad drack du senast?
vatten
Vem pratade du senast telefon med?
tappat mobilen så senaste gången jag pratade i hemtelen var med pappa
Vem sms:ade dig senast, och vad stod det?
kommer ej ihåg, har tappat mobilen som sagt (igen -.-)
Har du några tatueringar? isf vart?
inte än
Har du rakt eller lockigt hår?
vågit
Är du glad?
japp :D
Är du piercad någonstans? isf vart?
öronen, tungan och naveln
Vad har du för planer för ikväll?
städa rummet, springa
Hatar du folk som ljuger?
vem gillar lögner?
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar?
bad guys, fyy mig! lär mig aldrig
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
brunhåriga, men det beror helt på vem det är såklart
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
haha ja!
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?
haha ja
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
ja, och sen när man har den vill man inte ha den längre.. HAHA fett synd
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
mamma o jag fick bättre kontakt när hon flyttade iväg (låter sjukt ja vet) pappa och jag har alltid haft våran relation.. vi förstår oss inte på varandra
Tycker du om ditt liv?
Ja till stor del, sen har man ju sina dagar då man tycker tvärtemot
Vad tycker du mest om i ditt utseende?
finns väl fördelar å nackdelar med det mesta HA!
skulle du kunna plastikoperera dig?
njee
välj en sak du tycker är fulast med dig?
de min hemlis^^
Förlåter du eller glömmer du?
förlåter tror jag, men ibland skulle det va enklare å ba glömma
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
killkompisar, helt klart
Har du någonsin masserat någon?
nej har du? JA
Vad är du rädd för?
hajjar, känslor, hundar
Har någon försvunnit ur ditt liv?
ja
Önskar du att du var kändis?
Nej, eller jo kanske lite (a)
Önskar du att du var en av motsatt kön?
ja ibland så ;D
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
jadu
När grät du senast?
kommer ej ihåg..

du skulle egentligen velat heta?
jadu, pippi
du skulle egentligen velat bo?
göteborg, utomlands!!! grymt nice ^^
din högsta önskan är?
att komma bort från denna håla, haha.. bla sen resten vill jag inte säga ;)
du skulle vilja ha?
pengar är alltid nice sen så vet jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0