en ny rolig vecka framför en -.^

Jadu, seg som fan med uppdateringen! haha, har väll hänt en del så har inte haft tid att skriva.
Menmen, helgen har vart lite seg, men vad förväntar man sig när man både fredag och lördag är seg som fan och i sista sekund kommer på att systemet stänger -.- så vad ska man göra, jo sitta på sitt feta arsle och be till gud! sånt går man ju igång på (y) haha menmen.. har varit mysigt iallafall :)

Kom aldeles nyss hem, har kollat film med några busarna som niclas, stefan o tina. Lite roligt faktiskt, tina är även polare med några andra av mina polare.. så träffade en liten bekant där om man kan säga så, haha.
Arn såg vi.. och härmed utser jag filmen till den segaste film genom tiderna med en tuch utav lite humor i scenerna. Haha låter inte speciellt lockande att se tvåan av filmen men måste bara se om dom har vart lika dålig då som nu, moha.

nog med filmkritiserningen (hoho) så är jag jävligt slut nu för tillfället. prov/inlämningar/läxor you name it(!) är scehmat fullsäckat med denna vecka, tror jag räknade ut att har skitsaker varje dag utom på tisdag. så de lär vara en sköön dag i mardrömmen. Ska även till Coopan som jag efter höstlovet ska praktisera och få lite information om dittan o dattan. 7 veckor från skolan, kan det bli bättre?
Måste även ringa ett jobb uppe i hudiksvall och fråga om jag får jobba där under höstlovet (frågan är om jag ens ska upp dit och det måste jag ju bestämma innan jag ens ringer?).. så denna vecka is a halelulja momentOO

Nu är det inte nog med film för mig inte, ska somna till en film nu tänkte jag! Idag blir det "10 items or less"


PÖSS era små piggfuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0