kaos

Fredagen var jadu, ganska slapp till en början. Kom på att jag och Frida var tvungna att skynda oss till sist, skulle hinna till viksjö absolut innan 19.00. så fort som fan (anser vi iafall) men innan vi ska gå till bussen klockan 5 för att snabbt som fan åka till Bro innan och hämta lite grejjer, så kommer jag på att VART FAN ÄR MIN PLÅNBOK!? hahah dum som jag är hade jag ju självklart gjömt den i skåpet i skolan så det är bara att kuta fort som fan innan dom stänger och i skåpet hittadfe jag utöver plånboken även min jacka, busskort. HAHA fett synd om jag hade insett det försent.

I viksjö var vi nu iallafall och ingen mat hade jag hunnit få i mig eller nått. Letar efter ngt på ICA innan vi skulle möta Zamme men hittade absolut ingentin. går hem till Danne tomhänt.
Men vin hade vi gott om iafall och vi korkade upp och festen kunde börjra, haha typ så. Seg som fan pga näringsbrist men skit samma tänkte jag. Blev lite full och deckade vid 3 tiden i soffan.

Vaknade med ångest, illamående och ont i hela kroppen så går jag och tänder en cigg, haha skulle inte gjort det, började må lite sisådär illa. så går till toan för att kolla mig sjäklv i spegeln och får syn på en utsliten hagga med sminket under ögonen. sätter mig på toalocket och börjar kallsvettas och hela världen snurrade. fyfan, har aldrig haft så mycket ångest på en och samma gång. Med en ganska bra erfarenhet på hur man ska och inte ska dricka alkohol vet jag att man allttid ska äta innan alkoholen flödas in i kroppen. men smällar man får ta, haha.
går runt som en jävla zombi och kroppen hänger inte med hjärnan och reaktionsförmågan står på blevoow zero!

får skjuts av fridas föäräldrar och ber inerlig att dom ska stanna vid donken för att få upp blodsockret, för visste varför jag nmådde som jag gjorde - näringsbrist och vätskebrist!
Ända sedan jag kom hem efter denna dag så har jag ätit hela tiden och druckigt för att försöka må bättre, men nu sitter jag här helt uppsvullen överallt och känner mig illamående pga för mycket mat. hahah måste lära mig.

Under kvällens gång tappade jag även bort mitt simkort till mobilen och gick ut och letade efter den ett tag, men näääh hittade den det gjorde man inte, så noll telefon (igen). Morgondagens mål - ruinga och beställa ett nytt simkort! Och ringa och söka jobbet hos Odd i huddiksvall. Wiho!

menmen, nu ska jag hem till Habbelito och kolla film skulle jag tro. Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0