onsdag? NEJ torsdag

det har varit en låååång dag idag, suck! skolan har varit ytterst tråkig och saken gjorde det inte bättre av att jag inte hade cigg. Ett skrattfullt leede på läpparna hela dagen som vilken microsekund som helst kan sprika och bli ett stoooort utbrott med stolar, bord och lärare i luften.

Men man lugnar sig lite av maten man konstant stoppar i sig, så får se kanske har gått upp 10 kilo tills ikväll? -.^
Har sjukt ont i vader, armar och tuttmusklerna - det krävs mkt för att flytta!
två hela skåpbilar, massa småplock .. jadu vet inte hur mycket, allt det skulle upp på högsta våningen (andra plan då, kanske inte hörs så mkt, men det känns!) efter mycket slit och släng ligger allt i lägenheten.. nästa projekt, få i ordning med allt. Jadu det tog timmar!! haha riktigt kul ska jag säga oxå, haha speciellt när vi rensade och hängde upp hennes ton till kläder. Hon har te.x. lika många kläder som hon har trosor. Tänk om livet skulle vara så nice =D Det är bara att börja investera Amanda! 
Efter att klockan börjat dra sig mot 12 och vi hållit på sedan 1 på dagen så var man ganska slutkörd och upp skulle man ju dagen efter oxå! Sov kvar, och vaknade förvånadsvärt.. haha första gången på X-antal månader.

Jusste btw! anledningen varför jag vaknade så lätt var npg pga av min "nya" mobil. Tappade bort min andra, så fick låna fridas gamla mobil tills vidare, urgulligt! Har nytt nummer oxå, bara att fråga

Men nu ska jag gå och göra vofflor tills pappa kommer hem, då ska middagen ligga på bordet har jag bestämt, Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0