mööp, det är söndag!

Jag är så jävla trött och ingenting slår rätt just nu. Förfan, kunde inte sova mer för att sussi o benny, pappas syster.. ska komma och vi har lite släcktproblem så måste antagligen gömma mig eller kuta så fort jag ser dem annars blir det stolar som flyger ikväll.

Jossan (lillesyrran) ringde klockan halv3 - 3 nångång där inatt. Hon hade fått snefylla och jag hade inte somnat än så det var bara skönt att prata med henne, saknar dom som fan där uppe! Bussen går imorgon så snart får man träffa dem.. :(
Det är roligt att höra sin lillesyrra full i telefonen, man känner sig så mobbad. Sitter hon och har det skitkul ute och är med vänner osv (okej hon hade inge kul, hon grät, hade bråkat med folk och ville inte hem.. men ändå) medans jag sitter hemma framför datan trött som fan men kan inte sova på en lördag. Två helger i rad nu som jag varit hemma på en lördag! help..

en skitgammal bild på jossan! söt <3
Inte nog med det så fick josefine mig att inse att jag har fått två syskon till.. det känns inge bra även fast jag vet att det inte kommer bli som de andra låssassyskonen man haft. men ändå, det känns så fel. att dom är med min familj mer än vad jag är. det känns lite för mkt för att kunna gilla läget, men det är inte jag som valde att de flyttade, så ja.. får väll lära hantera det.

Nu ska jag skynda mig att äta frukost och bädda lite för att senare dra ut på morgonpromenad med fridelin!
KYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0