moho

Sitter och myser framför datorn med en kopp Te. Mysigtmysigt! Hösten är verkligen här och allt är bara underbart just nu. 
Känner mig rikigt lycklig och sitter bara och garvar åt allt som går att garva åt (no shit?)

Kom att tänka på att det snart är höstlov och guud vad jag längtar! Sista veckan i skolan på 10-11 veckor! 
Planeringen över höstlovet är än oklart, frågan är om man ska åka upp till Hudiksvall till syskonen o mamma och kanske få jobba lite, eller om man ska stanna kvar i Stockholm och bara ta det lugnt eller varför inte festa?
Ringde ena jobbet där uppe som jag kanske kunde jobba på och det är så mycket närmare än vad de andra jobbet är, men de behövde inte folk så funderar på att ta de andra alternativet. Men bussarna som går ut dit går ju så sällan så får se hur det blir.. kan ringa och kolla läget iaf.

Efter att jag har druckit upp tet och slutat sjunga så måste jag bege mig mot köket och laga middag till mig. Som jag gör varje måndag. Pappa goes möte.
Måste gå och kolla vad man har i kylen annars får jag väll steka på korvstroganoff. Mums

Aja nu ska jag fortsätta le åt livet tills matosen drar mig över nosen, Pöss!

 


Kommentarer
Postat av: Natta

SV: Vi satt inne på flashback's forum:))

2008-10-20 @ 21:11:13
URL: http://fries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0