måndag

Gick på första lektionen idag, hade prov så hade inte så mycket att säga till om. Info & Layout delprov 2. Fyfan, en gång till sen är provet klart (y)
Har tagit resten av dagen ledigt för måste packa, städa undan. Ska ju nämligen på VikingLine i 24 timmar med jobbet där jag jobbade i somras, det blir kul! Om jag äns kommer dit, har panik nämligen om hur fan jag ska komma dit, vet knappt vart det ligger, haha. har sökt på internet och fått fram lite information, gå 800 meter från Slussen. Ja, men vilket håll? Hahaha, det blir kul och se snart då om jag lyckas ha kompassen med mig! Möpp.



Aja nu ska jag ta ngt att äta och försöka få fram cigaretter, dör av suget just nu, craaap!
Önska mig lycka till! =D

PussHej
era små pigfuckers

Kommentarer
Postat av: Fridelin

Jag förstår vad du menar, hang on bara änka! Det vänder :)















OTÖNT! :D

2008-10-15 @ 19:06:16
URL: http://fridelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0