Ibland kan man få en känsla av att det var onödigt att stiga upp, som till denna dag

ILLA! hade endast två långlektioer idag, Handel och Info & Layout.
Klart som grisspad försover jag mig, lyckat!

Klockan ringde 08:15 och jag sträckte mig sakta mot mobiljävlen för att stänga av. "ska bara vila ögoen i en minut, sen går jag upp".
10:47 vaknar jag av att det ringer. Fan! har försovit mig! Var endast en halvtimme kvar på lektionen och sen lunch, så sket i Handeln.
Sätter mig framför tvn oc kollar på Mtv och dricker kaffe hela morgonen med en rejäl mensvärk, usch! En lektion kvar och orkar inte ens med den. Om man har Berith till lärare så förstår man att man inte orkar, sur och bitter är vad hon är.

Känns lite onödigt men skönt, på lektionen behöver vi endast göra en framsida till Praktikpärmen och sätta in massa papper som vi ska ha efter höstlover då jag ska praktisera på Coop Forum.
35-45 minuter tog alltihop och det var bara att bege sig hem igen...
Nu får jag väll sätta mig framför tvn igen och slå på kaffebryggaren på nytt och mysa ner mig och äta Ahlgrens bilar, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0