ddsadsadsa

uppdateringen har varit segare än vanligt, nu kommer det då lite först vad som hänt just denna underbart urusla dag ^^
Klockan var 8:25, satte mig sakta upp ur sängen och drog på mig morgonrocken.
gick till ytterdörren, öppnade, mötte fridas blick och vända om och gick och kröp ner i sängen igen.
Efter kom frida inhackande.. Fyfan va kallt det är på mornarna nu! Burrade ner mig i täcket igen och ställde om klockan till 9:20.
Kommer till skolan, stendöd, asfrusen och har noll-koffein i kroppen = zombie. staplar in på första lektionen och slänger mig ner i stolen och kollar tröttsamt upp mot tavlan.
HP-dagen idag, samlingssalen - 12:30.. FÖRIHELVETE! det hade jag helt och hållet glömt, efter att ha suckat i kapp med frida beger vi oss till matsalen för att senare dra hem till mig igen.
Hoppar snabbt in i duchen för att piggna till, men hjälper det? Nej. Stendöd. Död åt mänskligheten är det jag tänker!
Går till skolan igen när det börjar närma sig 12:30. Kommer in i salen där Handels 1:or,2:or & 3:or sitter.
Ohja, detta bådar bra. Hamnar i en grupp där ingen hade någon speciell lust att göra nånting.. Ursäkta, men vem fan kom på idén att få oss att göra en redovisning om ett resemål på HP-dagen, för är tillämpad till oss elever för att ha kul
Förra gången hade vi bowling, hur fan lyckas dom komma från det till detta?
Sjuk du är som kom på idén!!! Var med på all jobb med både jag lixom några till drog innan vi skulle samlas för redovisningen.
Skönt att slippa en sjukt onödig redovisning som inte påverkar betyget ett skit.

Appropå redovisning så
- fick jag reda på mitt matte B-prov idag (-G), hahahha vilka slarvsvar jag skrev.
- har lämnat in rapporten nu på marknadsundersökningen. Som jag nu imorgon ska redovisa, shit!
- Redovisade (lixom alla andra i klassen) om epokern igår. Min var Realism.
Efter att alla redovisat sitt så kommer våra lärare och säger att det var det värsta dom någonsin varit med om och att dom är djupt besvikna, pekar ut folk och nedvärderar allt och alla.
Blir kalabalik i salen och alla sänker dom. Dom sa även att alla ska få.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0