denna helg är ytterst lik den förra

Ja, jag gick tillslut ut igår! Frida kom hem till mig och vi begav oss till jakobsberg för att träffa niclas för promeniX.
m-m-mysigt ^^ Vi hade vägarna förbi stefan så där stannade vi till. Där vi drack lite, prata o mös.
Sjukt trött och på ett alltmänt flummigt humör som gick upp och ned också, illa..
Fick skjuts hem av fridas bror vid 3, kom hem och somnade lika snabbt som en gris blinkar, hohO!

Idag har jag då haft en rejäl städning på rummet, vänt upp och ner på allt! Nästa projekt - städa garderoben..
men det får bli en annan dag, för denna dag ska inte inkludera mer städning för min del. Hade även lovat pappa att vara hemma pga lite ditt och datt, men mest pga att andreas är här i helgen.
Så ska väll slå på en film nu snart och poppa på lite popcorn!

Måste även beställa biljetter till mamma, men pappa vägrar betala så frågan är om jag får gå upp denna gång -.^
slutet på denna situation blir nog intressant...

KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0